2015. január 28., szerda

A lányról

Sziasztok... A történetben szereplő lányról... Már jó ideje meg akartam írni ezt a történetet, de csak most sikerült végleg rászánnom magamat. Remélem tetszeni fog a történet. Még ma reményeim szerint kiteszem a Prológust. :) Kérlek titeket kommentbe a véleményt írjátok meg. :))

XxX
Melissa N.


Wendy Marlow vagyok. Tizenhat éves.  Apám hét éves koromban meghalt. Azóta bezárkózott, magányos, depressziós vagyok. A depresszió nem csak az apám miatt van. Ex batárom tízen hét éves volt. 
Már fél éve, hogy együtt voltunk, mikor szakított. Nem értettem miért.  Az óta újabb fél év eltelt. Talán nem voltam neki elég jó? Lehetséges. Az óta nem láttam. A suliban mindenki szekált érte, hogy csak kihasznál, meg hasonlók. De hittem neki. Az óta nem eszem rendszeresen. Minden nap vágom hol a kezem, hol a lábam. Persze anyu nem tud róla. Csak a nővérem. Amy mindent tud rólam. Ő a legjobb barátom, és egyben a testvérem is. Ő tizennyolc éves. A magam éheztetése teljesen lefogyasztott hatvan kilóról  negyvenre. Teljesen magam alatt vagyok. A magam száz hetven öt centiméterével negyven kiló vagyok. Görcs vagyok. De nem érdekel.  Anyám azt mondja, hogy nem normális, amit csinálok. Osztálytársaim szerint szintén.  


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó nekem tetszik.Várom a folytatást XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow*.* Nem hittem volna, hogy ilyen hamar egy komment lesz. :$$Köszi! Hamarosan rakom ki a Prológust! :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés